mandag den 4. februar 2013

by.bak

by.bak - Interior & lifestyle blog

Jeg må bare lige anbefale en blog!
Selv er jeg vild med boligindretning, og Dorte Bak poster mange inspirerende indlæg vedr. boligindretning, som er lette og tilgængelige at bruge for alle. Jeg er også vild med hendes egne kreative produkter med bl.a. meget smukke grafiske prints på puder mv.

Dorte har også løbende giveaways med diverse lækre produkter til boligen. Lige nu har hun en skøn giveaway i samarbejde med plakatwebshoppen KLAM, der har mange skønne prints. Jeg er særligt vild med København Day, som er en variation af en kort over København. Kort er så skønne at fortabe sig i..., siger geografilæreren = mig ;). Se link nederst.

Sammen med bloggen har hun også en facebookside, som jeg selv nyder at følge bloggen via.

Tag et kig forbi! Du bliver ikke skuffet!

http://by-bak.blogspot.dk
http://www.facebook.com/bybakblog?ref=ts&fref=ts

http://by-bak.blogspot.dk/2013/02/no-0461-klam-give-away.html

7 kommentarer:

  1. Det var så lidt! Nemt at anbefale noget godt! Jeg ved ikke, hvordan man laver blogroll, så håber, at dette kan gøre det ud for det? - eller at du måske kan hjælpe? :) Ellers må jeg finde hjælp andetsteds, men jeg regner med, at blogroll er links med billede til blogs i siden af bloggen, som jeg har set på mange blogs.(?) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Blogroll er en gadget, som du kan finde i bloggers gadgets. Det er nemt og du vælger selv, om den skal vise billeder og hvor meget tekst, den skal tage med :-)

      Slet
  2. Lækkert med anbefalonger :-) ! Du kan forresten vinde 2 Stine A smykker på min blog lige nu. Kig gerne forbi og deltag hvis det lyder interessant for dig! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/02/konkurrence-stine-a.html

    Knus Stine

    SvarSlet
  3. Tusind tak, Stine! Dejligt, at du kunne bruge min lille anbefaling. Skønt med tippet. Jeg elsker STINE A smykker! :D

    SvarSlet
  4. Sikke et fint link, tak for inspiration :-)
    Mange hilsener OddStyle

    SvarSlet
  5. Det var så lidt! Dejligt at dele lidt "stjernedrys" om by.bak. :)
    Der sker for lidt på min blog, men dejligt, at du alligevel fandt inspiration. Drømmen ville være daglige updates, men tiden er ikke til det lige nu.
    Mvh. H

    SvarSlet